דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

הפרעות אכילה

כתוצאה ישירה מהיותה של הטלויזיה חלק בלתי נפרד מחיינו, שכן, צעירים ובוגרים כאחד מבלים שעות רבות בצפיה בטלויזה, דבר אשר מחד מעשיר את הידע, מגדיל את היכולת שלנו ללמוד ולראות דברים חדשים שלא ידענו ולא הכרנו, ומאידך, מעצים את הטיגמטיות הקיימת באופן תמיד בחברה, נשים רזות גברים בעלי מבנה גוף שרירי, הם המודל לחיקוי אשר מוטמע בראשם של צעירים מאז היותם קטנים במיוחד. זאת, בנוסף לטעמים דאטטים רפואיים, ללא צל של ספק הסיבה למרדף המתמיד אחר המראה המושלם.

הפרעות אכילה- כיצד הן נוצרות?
כחלק מתהליך האתגרי של הדיאטה להגעה למשקל הרצוי ולמראה המושלם, קיימים בחברה אנשים רבים אשר מתקשים להתמודד עם היותם שמנים ולעיתים אף רואים עצמם מלאים יותר מאשר משקלם בפועל, כתוצאה מקושי התמודדותי זה יש הנכנסים למעגל מורכב מאוד של הפרעות אכילה ממנו קשה ביותר למצוא יציאה. מעגל הפרעות האכילה בא לידי ביטוי בצורות רבות, החל מזלילה כפייתית חסרת שליטה ולאחר מכן הקאות, תופעה זאת מכונה בולמיה. צורך ביטוי אחר בא לידי ביטוי בהרעבה עצמית של תקופות ארוכות.

הפרעות אכילה אילה מאובחנות ומטופלות על ידי טיפול נפשי מורכב ומסובך אשר מטרתו העיקרית היא לגרום לאותו מטופל להשלים ולקבל את המראה של גופו כמו שהוא, על ידי בחינת מקור הבעיה שיכולה לנבוע מסיבות שונות כגון חוסר בתשומת לב, השפלות שחוו, טראומות שונות וכו.. הטיפול הנידרש הינו טיפול מקצועי ומורכב אשר ילווה את המטופל לאורך שנים.

מפת אתר | צור קשר