דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

כיצד לעשות דיאטה בזמן הנקה?

הרצון לרזות בתקופה של אחרי הלידה רווחת בקרב רוב הנשים, אם לא בקרב כולן. רבות הן אלו שיחד עם קבלת התואר "אימא", מתקשות להתמודד עם מראה גופן החדש ומשתוקקות לחזור למימדים שאפיינו אותן טרם ההריון. עם זאת, החזרה לגזרה המקורית אינה תהליך פשוט כלל, שכן על גופה של האם להגיע לאיזון הורמונלי בכדי שהירידה במשקל תתאפשר. כך, לוקח במרבית הפעמים זמן לא מועט להורדה של אותם קילוגרמים מיותרים, כאשר לעיתים התהליך אורך אף מספר חודשים.

מהן מאפייניה של דיאטה בהנקה?
דיאטה בהנקה שונה מדיאטות ההרזייה המקובלות, שכן ייעוד האכילה במהלכה הינה לשם שיקום הגוף וקבלת רכיבי ההזנה שתקופת ההריון "גוזלת" מהאם החדשה. על כן, בהשוואה לדיאטה רגילה, חשוב להקפיד אף יותר על תזונה נכונה הכוללת את כלל אבות המזון כשמדובר בדיאטת הנקה. זאת, בכדי לשמור על בריאותה של האם ולמנוע תשישות עקב שילוב של תזונה שאינה נכונה וטיפול בעולל הצעיר. יתר על כן, דיאטה שלאחר הלידה נדרשת להיות מתונה, מדורגת ומבוקרת הרבה יותר ביחס לדיאטה רגילה.

דיאטה לאחר לידה- תזונה נכונה והנקה יעילה
אישה לאחר לידה מסוגלת להשיל ממשקלה באופן בריא בין 1-2 קילו בחודש, תוך אספקת החלב הנדרש לגדילתו של התינוק. דיאטה קיצונית יותר עלולה לגרום לבעיות בכמויות החלב, כמו גם לחסרים תזונתיים, נשירת שיער, איבוד מסת שריר ואף נזק לעצמות. פעולת ההנקה צורכת עצמה כמות לא מבוטלת של מאמץ, וזו מתבססת בעיקרה על אנרגיה הנוצרת משומן המתרכז באזורי הישבן והירכיים וכך מסייעת בתהליך צמצום היקפי הישבן והירכיים. כמו כן, הנקה גורמת גם לכיווצו של הרחם באופן מהיר יותר.

מפת אתר | צור קשר