דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטה ללא פחממות

דיאטה ללא פחמימות או בשמה המפורסם דיאטת אטקינס- כשמה כן היא- שיטת הרזייה המאופיינת באכילה עשירה של חלבונים ושומנים אך מינימלית בכל הנגוע לפחמימות. התאוריה שעל בסיסה נשענת שיטת האטקינס הינה שגוף האדם לא הסתגל לצריכה הרווחת של פחמימות בכמויות שמאפיינות את רוב האוכלוסיה כיום, שכן לאורך רוב תקופת התפתחותו כמעט שלא ניזון האחרון מפחמימות. כמובן שמאז פרסומה ברבים של דיאטת האטקינס המעודדת אכילת שומנים לרוב,  תפסה האחרונה תאוצה, הפכה למבוקשת מבין הדיאטות הרבות הקיימות ועוררה הדים רבים מספור.

אז מה מותר ומה אסור בדיאטה ללא פחמימות?
המאכלים המותרים בעת השימוש בדיאטת אטקינס לצורך הורדה במשקל הינם בשרים לסוגיהם, דגים, גבינות וביצים. אלה מותרים כמעט ללא הגבלה, כאשר לעומתם לחמים, תפוחי אדמה, פסטות ואלכוהול הם אסורים לאכילה בשלב הראשון של הדיאטה ולאחר מכן מותרים בכמויות קטנות. מומלץ לשלב במהלך השימוש בדיאטת אטקינס תוספי מזון כגון חומצות שומן, מינרלים ומולטי ויטמינים.

דיאטה ללא פחמימות- חלום או אסון?
סביר להניח שתפריט דיאטטי המגיע בדמות סטייק עסיסי ושומני ילהיב רבים הסובלים מעודף משקל, ואכן רבים מתומכיה הנלהבים של דיאטת האטקינס טוענים כי מדובר בדרך היעילה והמהירה ביותר להורדה במשקל. עם זאת, יש לציין כי קיימים סיכונים לא מעטים המלווים את השימוש בדיאטה ללא פחמימות, החל מחוסר סידן וויטמינים, דרך ריח נשימה רע ועד עצירות, עליה בשומני הדם ועוד. כמובן שיש להיוועץ בדיאטנית מומחית טרם הפתיחה בדיאטת אטקינס, בכדי להבטיח את ירידתו במשקל, כמו גם את בריאותו ושלמותו.

מפת אתר | צור קשר