דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

חיטוב הגוף

כיום הדימוי העצמי חשוב יותר מבעבר והמודעות לתזונה נותנת את אותותיה וישנה מגמת שינוי בערכים התזונתיים המוכנסים לגופינו.רוב האוכלוסייה הולכת לחדר כושר ולסטודיו אשר מציע מגוון רחב של חוגים שמחטבים את הגוף בונים את השרירים ובעיקר שורפים קלוריות מיותרות.

אימון גופני מרובה לא יהיה יעיל במידה ואינכם אוכלים בצורה נכונה וצורכים את כל אבות המזון ההכרחיים לגוף בשביל להתקיים.בעידן דיגיטאלי ניתן להוריד מהאינטרנט תוכניות אימון שיעבדו על כל שריר בגוף , אך חשוב להקפיד על שריפת אנרגיה ותפריט מאוזן.ישנם הרבה מכונים העובדים בשיטות שונות חלק מחשבים נקודות וחלקם הנוסף מחשב קלוריות. חשוב להקפיד ולבדוק מה המכונים מציעים ועד כמה היחס הוא אישי.

רשתות רבות של מזנון מהיר שינו את התפריט שלהם והכניסו לחמים מחיטה מלאה ומוצרים דלי שומן. ישנו מעבר לטיגון ותיבול בשמן זית.הדיעה הרווחת בקרב מפתחי הגוף כי צריכה נבונה מורכבת מצריכה של כ-60% פחמימות , כ-30% חלבונים ו 10% חלבונים. ישנן שיטות רבות להורדה במשקל ולחיטוב הגוף , אך הדבר החשוב ביותר זה להקפיד לא לאכול בין הארוחות מתוך שעמום קל וחומר לא לאכול תוך כדי צפייה בטלוויזיה.

במרכז הדיאטה שלנו תקבלו יחס אישי מהמאמנים המנוסים שלנו וביחד תבנו דיאטה המתאימה לכם.
השיטה שהמרכז עובד בה מתמקדת בפרט ואינה כוללת עבודה בקבוצה וכתוצאה מכך ההתקדמות שלך בראש סדר העדיפויות וביחד נוכל להגיע למטרה שלך לרזות ולחטב את גופך.

מפת אתר | צור קשר