דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטת אטקינס

מאז פרסומה, הפכה שיטת האטקינס במהרה למובילה ולפופולארית שבין הדיאטות החדשניות אשר  הפציעו בשנים האחרונות בשלל ריחות וטעמים. דיאטת אטקינס בבסיסה, היא שיטת הרזיה העשירה בחלבונים ובשומנים, אך דלה בפחמימות. ואכן, לא בכדי שכאשר תפריט הדיאטה שלך מגיע בדמות סטייק עסיסי ושומני- הדבר מחולל סנסציה לא קטנה.

דיאטת אטקינס- חלום של דיאטה
דיאטת האטקינס מבקשת להוכיח, כי בדרכה הייחודית הינה מאפשרת ירידה במשקל ללא תחושת רעב, כמו גם שיפור ניכר בבריאות- הן כשמדובר בפעילות הלב, והן כשמדובר בכושרו הקוגנטיבי של האדם המבקש לרדת במשקלו. תומכיה הנלהבים של דיאטת האטקינס טוענים כי ההשמנה נשענת ברובה על צריכה של פחמימות, כך שבעת הורדה בכמות הפחמימות ועליה בכמות השומנים- ניתן לנתב את שריפת השומן בגופנו כך שתהיה יעילה יותר. השימוש בדיאטת אטקינס הוכיחה כי זו מאפשרת ירידה מהירה במשקל ביחס לשיטות אחרות, אך המתנגדים לה מנמקים כי איבוד מים באופן קיצוני הוא זה שגורם לירידה במשקל וכי מדובר בירידה מדומה בלבד.

דיאטה דלת פחמימות- הפתרון לאוהבי השומנים?
העקרון שמנחה את דיאטת האטקינס, והוא הגבלת הפחמימות, גורם לגוף להיכנס למצב של קטוזיס, הגורם לשריפת מאגרי השומן בגוף לשם קבלת אנרגיה. כך, ניתן למעשה "להעלים" את שומני הגוף, כמו גם את תחושת הרעב- שכן תהליך ה"קטוזיס" מגמד את תחושת הרעב באופן משמעותי. עם זאת, קיימים כמובן סיכונים שאין להתעלם מהם בעת הבחירה בשימוש בדיאטת אטקינס- החל מריח נשימה רע, דרך עצירות ועליה בשומני הדם, וכלה בחוסר בסידן ובויטמינים. על כן, יש להיעזר בדיאטנית מומחית טרם השימוש בשיטת האטקינס, בכדי להתאים באופן אישי את הדיאטה לצרכי המטופל ולהבטיח את בריאותו ואת שלמות גופו.

מפת אתר | צור קשר