דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטה טובה

כולנו רוצים לרזות במהירות וביעילות, אך מעל לכל- באופן בריא שלא יזיק לגופנו. עם זאת, ניתן לדמות את תהליך ההרזיה באמצעות דיאטה כמעין צוק שאת קצהו קשה לזהות ומדרונו תלול ביותר, כך שבמקרה ועשית צעד אחד יותר מדי- הדרך חזרה היא קשה ביותר.

מהי דיאטה טובה?
ובכן, הדרך הטובה ביותר לרדת במשקל טומנת בחובה מרכיבים שונים, ועל כן אין תשובה אחת ויחידה לשאלה זו. דיאטה טובה מורכבת מתפריט דיאטטי מאוזן הכולל את כל אבות המזון וסוד יעילותה הוא בהגבלה, כלומר- ניתן לאכול הכל, אך במידה. לצורך ירידה בריאה ומהירה יותר במשקל חשוב לשלב בתהליך הדיאטה פעילות גופנית קבועה, ולהקפיד על אורח חיים בריא גם כשמדובר בדברים הקטנים, כמו לעלות במדרגות במקום במעלית, או ללכת למקומות קרובים בהליכה ולא באמצעות מכונית.

על מה יש לשים דגש בעת תהליך דיאטה?
קודם כל יש לזכור ואף לשנן, כי עדיף לרדת קילו בחודש ולשמור על המשקל מאשר לרדת 10 ולעלות לאחר מכן 15. ירידה נכונה ומאוזנת במשקל היא זו שתבטיח בסופו של דבר הישארות במשקל היעד לטווח הארוך. מומלץ מאוד ואף נדרש להיעזר בדיאטנית מומחית המיומנת בהרכבת תפריטי דיאטה המותאמים אישית עבור כל מטופל, בכדי להבטיח ירידת משקל בריאה ויעילה לאורך זמן.

מפת אתר | הצרת היקפים |  צור קשר